2/13/2013

new cosmetics

Recenze, recenze a ještě jednou recenze!!!
 Dneska vám chci ukázat pár nových věcí, které se mi nahromadily za poslední měsíc.

 L'Oréal Paris Triple Active Denní krém na suchou a citlivou pleť

Abych pravdu řekla, tak já mám na krémy pěknou smůličku!! Vždycky když si nějaký koupím, tak stojí za....
Snad až tento je první, s kterým jsem spokojená :).

KLADY: 
-pleť zanechá vláčnou, může se míchat s make-upem
-dobře hydratuje
-rozjasňuje
-příjemná vůně
ZÁPORY:
- za sebe nemůžu říct nic špatného, jen co jsme četla ostatní recenze..tak holky si stěžovaly, že není dobrý na problematickou pleť

Dermacol Briliantový lesk na rty

Od tohoto lesku jsem nic nečekala. Chtěla jsem si udělat radost a tak jsem si ho koupila :).
Po vyzkoušení jsem byla mile překvapena, je fakt super!
KLADY:
-možnost velkého výběru z barev
-nelepí a dobře drží
-hydratuje
-super cena (80Kč)
-hezký obal
Zápory: ---






5 komentářů:

  1. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najdeš tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa ukazuju len dva vyrobky budes to robit na casti?
    Inak ten Loreal krem je vyborny ja ho pouzivam uz druhy rok a nedam na neho dopustit :)

    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten L'Oréal je jasný, pokud je určený na suchou a citlivou pleť, logicky není vhodný pro pleť problematickou :-))

    http://worldbybella.blogspot.com.es/2013/05/mirror-mirror-hot-pink.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,máš skvělý blog! Zrovna jsme na tebe narazily :) Jsme tvými novými čtenářkami, tak doufáme, že nám můžeš oplatit follow. :)
    Krásnou neděli!
    XX
    -Audrey and Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli chcete vědět, kde zmizela stará Lucka, tak se mrkněte tady: http://lucieka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat