11/16/2011

..something about me, I am who I am..

...Jelikož jsem nemocná :/ a mám teď hodně času..rozhodla jsem se něco napsat o sobě :).
Takže je mi 16 let a chodím na umprum- návrhářství obuvi a módních doplňků. Bydlím kousek od Uherského Hradiště v menší vesnici. Mám ráda zvířata, doma máme pejska bígla...jinak miluju své kamarády, hudbu, party, voďárko, boty, módu a nesmím zapomenout na deníky :D. V poslední době nejradši poslouchám Example, Katy B, Coldplay a The Pretty Reckless. Ráda si přečtu nějakou knížku a ráda si lakuji nehty :D
Jinak nejsem dokonalá, takže následných fotek se nelekejte :D.







Tento pro mě pěkný mikino-světřík jsem dneska našla ve skříni se starým oblečením po babičce, či mamce..nevím čí to bylo přesně :D...jinak myslím, že takové výpravy do skříní budu muset začít dělat častěji :p
Tak to dopadá, když se nudím..Mějte se ..:)

4 komentáře: