3/16/2012

B.B. CREAM

Hned na začátku se omlovám za neaktivitu, ale je toho teď hodně :/! No a teď k slibované recenzi.. :)
Nedávno jsme narazila na B.B. CREAM od GARNIER. Četla jsem na něj i hodně kladných příspěvků..takže jsem se rozhodla koupit si ho. Cena byla něco kolem 200 Kč, což je jeden z nejlevnějších B.B. CREAMU.
Pleť mi pěkně sjednotil v pěkný odstín ( s tím mám problémy..mám červené tváře a většinou makeup nepomáhá- kromě acnecoloru). Dokonce se mi za celou dobu používání creamu neudělal žádný "jebák" :DD. Takže za mě určitě plus ikdyž je jasné, že každému sednout nemusí :)).


                                          ....jak tak vidím, tak jsem to málo rozetřela, o kapánek je světlejší

2 komentáře:

  1. B.B. jsem nezkoušela a stále váhám, protože recenzí je poměrně hodně, ale dost se rozcházejí...asi opravdu záleží na tom, jak komu sedne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho zkoušela a moc spokojená jsem s ním nebyla, ale je sposta lidí, kterým vyhovuje.

    Zvu tě k sobě na blog na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat