11/16/2012

AVON-sérum na suché konečky vlasů

    ADVANCE TECHNIQUES



Zázračné sérum, které má vyhladit narušený povrch vlasu. Zvlhčuje vysušené konečky a zároveň je regeneruje.


Znáte takové ty klasické večery, kdy se domluvíte s kamarádkou, že se jdete dívat "na film" a k filmu se ani nedostanete? Jo takové, večery mám ráda! Zase jsme stihly probrat úplně všechno. Od kosmetiky až po kluky :D. A právě odtud je pro mě tato novinka. 
Toto sérum jsem si strašně oblíbila, používám ho snad každý den. Vlasy po něm mám strašně hebké, lesklé a mám pocit že mě vydrží i déle rovné po žehlení. A ta vůně! To je taky něco! 
Co jsem si pročítala diskuze, tak některé holky mu vyčítají, že to je pouze jeden velký silikon, takže nepřispívá kvalitě vlasů. No já jsem s ním spokojená. Vlasy nezatěžuje, nemastí je, dodá jim lesk a jsou hebké. Co víc si přát :)

2 komentáře: