11/13/2012

L´ORÉAL paris

TRIPLE ACTIVE
JEMNÁ PLEŤOVÁ VODA PRO KOMFORT PLETI


(OMLOUVÁM SE ZA KVALITU FOTKY)

Pleťová voda, pro suchou a citlivou pleť. Měla by osvěžit a vyčistit poslední zbytky od make-upu.
Je obohacená o Oligo-Proteiny, zklidňuje pleť a chrání ji před vysušením.

S touto  pleťovou vodou jsme nadmíru spokojená, pleť je po ní krásně rozzářená a hydratovaná. Pleť nedráždí a líbí se mi na ní mírně gelová konzistence. Není to prostě typická "voda".
Používám ji už přes měsíc a jsem teprve v půlce balení, takže další dobrá výhoda :).
Můžu jen doporučit!
Kupovala jsem v Rossmannovi, kde byla v akci. Stála kolem 100Kč.

                foto dnešních nehtíků( jsem na sebe pyšná, po sto rokoch jsem si stihla nalakovat nehty)

Mějte se hezky krásky :*

Žádné komentáře:

Okomentovat