11/19/2012

Rychlovka

Dneska pro vás mám prokrastinační rychlopost, asi to znáte všichni, i čumět do bílé / v mém případě růžovofialové a šampáněm polité/ zdi je zajímavější, než koukat do sešitu, no tak jsem si řekla, proč bych ten čas aspoň nějak rozumně nevyužila.

Budu vás tedy, všechny mé zamilované, romantické nebo prostě jen na bytové doplňky ujeté dušičky posílat do Jysku! V sobotu jsem tam totiž ulovila tenhle roztomilý košíček a myslím si, že jím žádná holka nepohrdne :) Takže ať už pro vás, pro kamarádku, pro maminku nebo pro babičku, mazejte si na něj do Jysku, který by mi měl strhávat nějaké kačky za tak skvělou reklamu! :D A když už tam budete, můžete si k němu do košíku přihodit i tenhle motýlkový polštářek, protože za pade, no nekup to!

A kdybyste někdy měly čas a krabici navíc, nebo by se vám prostě nechtělo učit tak jako mě, přikládám ještě fotku mého včerejšího tvoření /v raném stádiu/.

Takže tvořte, nakupujte a omlouvejte kvalitu mých mobilových fotek a všudypřítomnost papírových kapesníků, mám rýmičku:/

Hezký pondělní večer a úterý přeje K. kulíšci <3

1 komentář:

  1. Označila jsem tě na TAGU u mě na blogu, snad ti to nevadí, budu ráda, když se zůčastníš

    OdpovědětVymazat