11/29/2012

What I wore IV.

Dnes rychlý včerejší nakupovací outfit. Každý rok jezdíme s našima na takový ten předvánoční nákup, já teda hlavně do Ikei, tam bych to vykoupila nejraději celé :D Marně čekám na den, kdy si řeknu, že ty další pixličky s kytičkama vážně nepotřebuju, svíčky stačí tři a ne deset a košíky už stejně nemám kam cpát. Takže zatím všechny ty krabičky, košíky, svíčky, koberečky, plyšáčky, hrníčky, papuče a náplasti pro děti kupuju znovu a znovu:D A nesmím zapomenout na vánoční bloček, do kterého stejně čmrknu maximálně dvakrát a jinak se na něj budu jen spokojeně usmívat, jaký to jsem skvělý nákupčí.
A kdybyste se divily, proč mám balerínky, tak proto, že mám jednoduše všechny podzimní boty na podpatku a jelikož jsem jednu cestu řídila, chtěla jsem něco bez. No a taky nevim nevim, jak bych v nich vydržela pobíhat celý den tam a zpět. :D



 Outfit je hlavně pohodlný, takže žádná hitparáda:D
Svetřík Lindex, tílko Gate, legíny asi z Giny/ mají po stranách zipy, bohužel sem to nevyfotila:// a kabelka Deichmann
A to bude asi všechno, dnešní outfitek vyfocený nemám, protože si to nezaslouží, měla jsem svetr z Háemka, co pouštěl chlupy jak naše číča, takže tomu privilegium být na internetu dávat nehodlám:D
Krásný večer a pátek berušky :*

Žádné komentáře:

Okomentovat