11/16/2011

Lush- ručně vyráběná čerstvá kosmetika

Lush
Lush je skvělá ručně vyráběná a čerstvá kosmetika. Také netestuje na zvířatech, což je skvělé :), snaží se šetřit přírodou, takže neplýtvá zbytečně obalama atd. Tato kosmetika je vyrobena pouze z vegetariánských ingrediencí, ale většina těchto produktů je i pro vegany. Takže pro vegetariány a vegany jistě velké plus.


Já jsem poprvé Lush navštívila před 3lety, kdy jsme byli v Praze se ségrou pro nějakou cenu. Jediná nevýhoda je, že Lush je pouze právě v Praze :/, ale naštěstí mají e-shop,,.jinak bych se tam asi ujezdila :D. Od té doby Lush zbožňuju, nic voňavějšího jsem zatím neobjevila. Doporučuju se podívat na e-shop, určitě by si každý něco vybral (http://www.lushcz.cz/). 


Teď pro zkouknutí pár mých kousků z Lushe :) : 


                 masážítka:(tuhý olejíček)-používá se tak jako tekutý..tento si však člověk rozehřeje třením v dlaních 
                                 a může se vrhnout na masáž, nebo prostě jen tak ;).
                 -To srdíčko...tak to je Medově-karamelové masážní srdíčko s měkkým středem
                 - a to za srdíčkem, to je právě s vánoční edice..Christmas Massage- je to strašně zajímavá             
                   vůně...skořice, pomeranč, hřebíček..prostě klasické Vánoce :)






Mask of Magnaminty: podle mě skvělá pleťová maska, po které vidím efekt


American Cream: můj oblíbený nejvoňavější kondicionér, tuto věc mám snad z Lushe nejraději, vlasy po něm voní strašně dlouho :)
Snow Fairy: Sprchový gel na tělo i na vlasy, tato vůně mě strašně připomíná žvýkačky, super
Happy Hippy: Sprchový gel na tělo i vlasy, vůně mě připomíná grapefruity, což i má..skvělý spíše na léto 


None of Your Beeswax: to je balzámek na rty, chutná po mandarince, citronu a vanilce..na rtech je jakoby neviditelný
Snow Fairy: další balzám na rty, z této řady mám právě i gel, který je na předchozí fotce..takže vůně stejná-připomínající žvýkačku..tato barva je hodně šílená, ale na rtech vypadá normálně :)..jen jemně narůžověle, dodá rtům jakoby šmrnc :D..pro ukázku fotka: 


Takže toto je scrubík na rty- Sweet Lips, slouží jako peeling..je to jakoby normální cukr, s příchutí čokolády..skvělá věc na rty ;) mňam :D

Žádné komentáře:

Okomentovat