11/15/2011

IT´S MY ROOM

Už to bude rok, co jsem si nechala podle mých plánů mírně předělat pokojík. Ještě bych sice chtěla pár nových věcích, ale bohužel vše nejde hned ;). Nechala jsem se inspirovat vzorem zebry, a těmato barvami..čili bílou a černou. Mám poměrně velký pokoj, jenže když je spoustu nábytku kolem zdí, utváří to na nás dojem, že je pokoj menší..proto jsem chtěla něco vzdušnějšího..Dříve jsem měla v pokojíku oranžovo-žluté stěny, ale tyto barvy se do mého pokoje moc nehodily. Proto jsem teď zvolila stěny bílé, jeden roh mám však tmavě šedý a jednu stěnu potapetovanou :). Kdybych si mohla teď pokojík předělávat, asi bych zvolila trochu jiné řešení..ale víceméně jsem spokojená.. :)

Chtěla jsem vyfotit celý pokojík, ale zrovna to tu vypadá jak po výbuchu,..tak to jsem raději neriskovala ..takže zatím jen takové menší kousky :)
                                                   
            vzor
                                                                stěna s tapetou ;)
                                                     závěsy mám bohužel pořád oranžové

                                                    bordel na stole ještě od včerejška, klasika :D

Žádné komentáře:

Okomentovat